ارائه خدمات فرهنگی به 1200 دانش‌آموز و دانشجوی بابلی 
کد خبر: 4140116
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
رئیس کمیته امداد بابل بیان کرد:

ارائه خدمات فرهنگی به 1200 دانش‌آموز و دانشجوی بابلی 

رئیس کمیته امداد امام(ره) بابل، از ارائه  خدمات فرهنگی به 1200 دانش آموز و دانشجوی بابلی تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) در این شهرستان خبر داد.

ارائه  خدمات فرهنگی به 1200 دانش آموز و دانشجوی بابلی  تحت حمایت کمیته امداد 

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، احمد جعفری، رئیس کمیته امداد بابل، با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم، گفت: در این مدت 894 میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان مورد حمایت کمیته امداد بابل اختصاص یافت.

وی افزود: در سال گذشته خدمات فرهنگی به یک هزار و 200 دانش‌آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه شده است.

جعفری تصریح کرد: بر این اساس 360 میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک‌های عامل جهت برطرف شدن نیازهای ضروری دانشجویان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) بابل با بیان اینکه اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیئت امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل) و جلسات اندیشه‌ورزی از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد است، خاطرنشان کرد: بیکاری، کارگریزی، افت تحصیلی، ترک تحصیل و اختلافات خانوادگی پنج معضل و مسئله اجتماعی شناسایی‌ شده در بین خانواده‌های روستایی و محروم هستند که مقابله با آن‌ها در طرح ۳۱۳ دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: سایر برنامه‌های فرهنگی صرفاً با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

جعفری در پایان بیان کرد: ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرستان بابل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند

انتهای پیام
captcha